Одним з факторів зростання споживання тютюну та нікотину стало агресивне просування тютюнових виробів для електричного нагрівання (ТВЕН)¹. Так, 37% молодих курців віком 18-29 років вживають тютюнові вироби для електричного нагрівання, а 75% молоді повідомляють, що наражаються на рекламу ТВЕН та пристроїв для їх використання. А відповідно до результатів Глобального опитування молоді щодо вживання тютюну (GYTS) в Україні, за 5 років в Україні відбулося помітне зростання споживання тютюнових та нікотинових виробів серед підлітків віком 13-15 років: 18% дітей споживають тютюнові вироби (зростання на 18% у порівнянні з 2017 роком), у тому числі 7% вживає ТВЕНи.
Подолання тютюнової залежності є невід’ємною складовою досягнення Цілі 3 Стратегії демографічного розвитку України до 2040 року – «Зменшення передчасної смертності та зміцнення здоров'я населення».